Till stallet :)

hej :)

Nu är jag hemma ifrån en jobbig skoldag.
Har haft huvudvärk hela dagen , så jävla jobbigt är det.
Men nu ska jag iallafall ut till stallet som jag har längnat efter hela dagen.
Ska bli skönt att få lyssna på musik och pyssla med Dawe och i stallet ;)

Imorgon blir det iallafall dressyr lektion på stall alfhem med Dawe, det ska bli riktigt kul :D
Jag har blivit mycket bättre med det där att få han att gå i fin form och att jag ska sitta rätt samtidigt.
För i början när jag fick han så såg det ut så här ..


Och ni ser ju massa fel  och några av dom är borta nu men det finns massa kvar.
Har tyvärr inte någon bra bild på hur vi ser ut nu , men ska försöka fixa det.

Men nu har tiden sprungit iväg , måste ju ut till stallet nu för klockan 6 kommer hovslagaren :D

Ha det bra  ...

// erica :)




Kommentarer
Postat av: Tilda - Smilinggirls!

sv; tack så mycket! :)

2011-09-19 @ 18:11:32
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0